Honda and Acura Car Forums banner

1 - 20 of 24 Posts

·
Registered
Joined
·
479 Posts
Discussion Starter #1
I was in my friends car yesterday (s2000) and whenever he puts his top down he tells me to hand him the "Top Down" cd. He has a cd especially made when his top is down (what a loser =p). But i was wondering what are your top 5 songs to jam in your sol when youre cruisin. Ill get things started:

I'm not going to put anything to recent because these were the songs i cruised with when i first got my sol (memories).

Big Tymers- #1 stunna
Cake- Hes going the Distance
New Order - Everytime i see you falling
Roller Girl- Dear Jessie
LL coo J- Any song is applicable
 

·
Registered
Joined
·
148 Posts
LL is a dork.... his name stands for "Ladies Love Cool J" HAHHAHAHAAH

but i love cake... I can def cruise to cake... that remake of i will survive is hot, too... and thier song frank sinatra

also... RAGE AGAINST THE MACHINE is the shit for cruising... and speeding :)
 

·
Registered
Joined
·
837 Posts
mlin81 said:
also... RAGE AGAINST THE MACHINE is the shit for cruising... and speeding :)
YES!!! thier whole first cd is vicious.
 

·
Registered
Joined
·
148 Posts
yeah... thats about it tho.... thier first cd... after that they only had like 4 good songs... but they have tite song with snoop dog which isnt on any album...
 

·
Registered
Joined
·
10,923 Posts
Anything AC/DC; at least with Bon Scott. "For those about to
Rock..." with that new Johnson guy, or whatever his name is,
is good. Deep Purple's "Highway Star" or their "Greatest Hits"
is most awesome, especially on the highway :). "Machinehead"
by...ah...that guy that just married Gwen...that shit always
"gets me goin'"!
EDIT: CAKE's cool, IMO, but they don't "get the juices flowin'",
at least for me. HARD rock or a really good "riff" is the best
solution ;).
 

·
Registered
Joined
·
815 Posts
Love listning to hard house,Rap,Rock...... shit anything sounds good in my sol with my 3-10' JL audio w'3's in a removable fiberglass box,with 1,200 watts:D
 

·
Registered
Joined
·
432 Posts
i bought a del sol 2 weeks ago from florida. didn't even see it first, but I bought it and had it shipped to my door for $2000. I saw this black and rust colored, broken bumpered, holes in hood convertible and I SAW POTENTIAL.

In two weeks I lowered it (coils and shocks), put on CAI and exhaust, got a wings west body kit, carbon altezzas and clear corners. I painted it the day before NOPI --- Pacific Blue Pearlcoat. It's bad a$$.

All in all I put in less than 5k, and people love it more than my $30,000 98 Civic.

Back to the subject, I bought the car and while cleaning it out I found what the previous owner jammed out to..... he had the following tapes in the back compartments:

1) Metalica (cool)
2) Dumb and Dumber soundtrack (wtf?)
3) helmet (not too sure)
4) AC/DC (i can get down to that)

Me personally, I'm still listening to the wind, since the factory system is shot to hell. MY setup is on the way tho! My SOL CD's are gonna be SUBLIME, 311, and probably the old bush if I can still find it. sixteen stone.
 

·
Registered
Joined
·
10,923 Posts
SUBLIME's cool. Only that one album, though, right? Damn
bastard shouldn't of overdosed himself; had SUCH potential.
Lynyard Skynard's good, too.
 

·
Registered
Joined
·
877 Posts
metallica hero of the day
any big tymers
any tupac
any snoop dogg (especially murder was the case)
nappy roots... po folks.....

those are my 5 fav driving songs




oh ya and ICE CUBE...... Push'n rhymes like weight...... thats a killer song.
 

·
Registered
Joined
·
75 Posts
any 311, any pennywise, but above all NOFX!!!
it just gets me goin and i have to pass everyone and scream the lyrics at the top of my lungs........the best music for a stoplight on the other hand is slipknot......gets the best reactions!
 

·
Registered
Joined
·
432 Posts
wait, I heard a good one this morning. I wish I had better reception but "I wanna [email protected] you like an animal" -- NIN
 

·
Registered
Joined
·
2,411 Posts
hell yea initial d soundtrack:

*initial d hyper mega mix*
no one sleeps in tokyo
nights on fire
save me
civic race


or otep, thats some road rage musik
 

·
Registered
Joined
·
8,520 Posts
The song by ludcris that goes "move bitch gets outs ta way ..." Is always good. or a little beatles, or greenday. Gota love it all :D
 

·
Registered
Joined
·
10,923 Posts
Yeah...Greenday's cool; at least, certain songs. It's just "the
moment", for me, regardless of the song; I usually turn the
music off when I SERIOUSLY "get on it", anyway :D. (You
want FEEDBACK from the CAR!).
 

·
Registered
Joined
·
743 Posts
I like older rap like dr. dre nothin but a g thing its all good including house.and I like that song by basement jaxx where's your at. It depends what mood I'm in sometimes I like new stuff or old stuff.
 

·
Registered
Joined
·
432 Posts
thanks, no wonder why I couldn't find it at the record store...:p
 
1 - 20 of 24 Posts
Top