Honda and Acura Car Forums banner

1 - 20 of 23 Posts

·
Registered
Joined
·
605 Posts
Discussion Starter #1
thinkin bout getting this lip from seibon.. wut ya'll think?
http://www.seibon.com/pdut_detail_pic.asp?ItemID=447

i was looking for other cf lips.. but couldn't find ne.. i noe some ppl have the type s cf one.. but i can't find ne where that sells them... but wutcha think bout the seibion one? maybe cf lip round my hole car n the future?
 

·
Registered
Joined
·
21,276 Posts
jokerz said:
thinkin bout getting this lip from seibon.. wut ya'll think?
http://www.seibon.com/pdut_detail_pic.asp?ItemID=447

i was looking for other cf lips.. but couldn't find ne.. i noe some ppl have the type s cf one.. but i can't find ne where that sells them... but wutcha think bout the seibion one? maybe cf lip round my hole car n the future?

pm luder099....i dunno if he has sold his yet but i'd give him a try
 

·
Registered
Joined
·
605 Posts
Discussion Starter #3
98Vtec said:
pm luder099....i dunno if he has sold his yet but i'd give him a try
yah when i searched this i saw a few pics of his lude w/it... i like the one from seibon more.. but jst dunt noe how good it will look... bc not that many ppl have cf lips on their lude.. mostly oem or wwrs.. but i wanna do something difrnt..
 

·
Registered
Joined
·
605 Posts
Discussion Starter #5
lumanogin said:
defcon from PO is selling a CF greddy lip with the greddy shaved off. i think its $350.
im not a meber to PO... buh i dunt realli like the style of the greddy lip... hangs down to low for my taste
 

·
Registered
Joined
·
605 Posts
Discussion Starter #7
any pics of it?
 

·
Registered
Joined
·
605 Posts
Discussion Starter #8
haha, how can nobody have response.. i see that ppl look at this thread.. wutcha yall think bout that lip from seibon..?
 

·
Registered
Joined
·
605 Posts
Discussion Starter #10
98Vtec said:
it looks good man, seibon has good quality shit
thnks for ur opinion.. i think imma order it pretty soon w/my tax returns.. either that or some aem underdrive pullies
 

·
Registered
Joined
·
21,276 Posts
jokerz said:
thnks for ur opinion.. i think imma order it pretty soon w/my tax returns.. either that or some aem underdrive pullies
if your gonna make a decision btw those two....go with the lip.
 

·
Registered
Joined
·
21,276 Posts
01preluder said:
i agree, they re WAY over rated!
the only ludes that really gain from the pulleys are the auto ones. It helps them get the engine moving and power to the ground faster.
 

·
Registered
Joined
·
4,146 Posts
ive seen that CF lip in person, and the quality is yucky, as long as its not over $150 its not to bad of a deal
 

·
Registered
Joined
·
605 Posts
Discussion Starter #15
SpecalK said:
ive seen that CF lip in person, and the quality is yucky, as long as its not over $150 its not to bad of a deal
o yah? is the quality shitty for all seibon products? maybe i'll jst go w/the jdm type s lip... but its not cf... how do u think that would look?
 

·
Registered
Joined
·
605 Posts
Discussion Starter #16
98Vtec said:
the only ludes that really gain from the pulleys are the auto ones. It helps them get the engine moving and power to the ground faster.
i do have a ss.... i noe i noe, i should of got stick.. but wuh can i do now... :bh
 

·
Registered
Joined
·
605 Posts
Discussion Starter #18
i guess imma jst go w/the seibon lip... hopefully the quality isn't shit...
 

·
Registered
Joined
·
21,276 Posts
jokerz said:
i guess imma jst go w/the seibon lip... hopefully the quality isn't shit...
dont listen to kyle...they have good products.....just keep away from cement. Even the best quality CF will crack if it makes the right contact with cement. Thats the only reason i went with the WWRS front lip. Its much more flexible.
 

·
Registered
Joined
·
605 Posts
Discussion Starter #20
98Vtec said:
dont listen to kyle...they have good products.....just keep away from cement. Even the best quality CF will crack if it makes the right contact with cement. Thats the only reason i went with the WWRS front lip. Its much more flexible.
haha, okai.. i dunt think the lip hangs low at all.. so hopefully i won't have to worry about having contact w/cement, and other unwanted things...
 
1 - 20 of 23 Posts
Top